joi, 20 ianuarie 2011

TRĂIM BINE!

Eu trăiesc bine,

Aşa, în ciuda tuturor

Politicienilor

Şi jurnaliştilor

E criză! ce criză? care criză?

Din 2010?

din 2009?

Vi se pare vouă

(Staţi să scot reşoul din priză)

Criza a început demult

Demult, de când

am schimbat macazul

Dar necazul

Ne urmăresşte

Ne pândeşte

Când se scumpeşte prazul…

Că brânză şi osânză

Nu-s

Ouă, nu-s

Cărti noi, nu-s

Foi de scris - nu-s

Toner nu e ….

(Urmează un vers cu biip!)

A, şi cum ziceam : EU TRĂIESC BINE!

Am scăpat de stress

Din memorie mi-am şters:

Datoria la banca neplătită de un an;

Telefonul desfinţat

că nu am mai dat vre-un ban

De vreo trei luni.

Oameni buni,

Scăpati de griji !

Da-ţi-le în grija lui Băse

Că el se

grijeşte de noi

Să tragem ca niste boi

La un jug

Dar el nu trage cu noi la plug

Dar eu vă spun: TRĂIESC BINE!

N-am grija zilei de mâine

Pentru că atât m-am gandit la ea ieri

Încat i-am chemat pe pompieri

Să-i dea pe poliţişti jos din pom

Din pod

Din tavan

Că o ducem din ce în ce mai bine

An de an!

Si oricum la banca eu n-am

un ban…

Deci n-am de ce să mă gândesc la faliment

Atâta vreme cât avem ca aliment

Principal

Principial

Mămăliga!

Şi chiar dacă nu mai am două pâini

Ci doar una

O împart cu-ai mei câini

Şi tot sunt mai fericita

Ca buna zână a cârnaţilor
Fraţilor,

De ce să ne gândim doar la foale

Postul ne fereste de boale

Şi de proşti ne fereste.

Doamne păzeşte !!!

2 comentarii: