sâmbătă, 29 mai 2010

Domnului Funeriu

Stimabile,
anul trecut am asistat la bacalaureat, in speranta de a face rost de un ban cinstit in plus! Am primit 20 de RON pentru 6 ore de munca. In acest rastimp copilul meu de 2 ani si jumatate a trebuit sa ramana acasa cu bona, careia eu i-am platit dupa bunul simt 15 Ron pe zi munca. In concluzie, eu m-am ales cu banii de decont transport, pentru ca m-am deplasat cu colegii de scoala, pe banii lor. Adica suma totala castigata pentru cele 3 zile de asistenta=18 ore de munca plus timpul deplasarii, a fost de 18+15=33 Ron. Tin sa va informez, domnule "produs al invatamantului romanesc" faptul ca am la activ 19 ani de studii, plus alte cursuri. In acelas timp, un absolvent de 7 clase, muncitor in constructii castiga 15o Ron plus bonuri de masa! Atunci sloganul "Invatati, invatati si iar invatati" este doar pentru prostii care pot invata!!! Eu nu mai am curajul, ca dupa 11 ani de predare sa sfatuiesc elevii mei sa invete. Nu au motive sa invete!!!!!!!!!! MAI BINE LUCREAZA IN CONSTRUCTII, SAU IN AGRICULTURA, ACOLO SE CASTIGA 60 DE RON PE ZI, SAU 100 LA COASA. SI NU TREBUIE SA RABZI DUHOAREA PROSTIEI!!! CACI TARANUL ROMAN NU E PROST E DOAR PREA BLAND! CU RESPECT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu